Poznaj korzyści korzystania z platformy
B2B Basco 2

Platforma B2B, czyli internetowy panel kontrahenta to wygodny i prosty sposób do składania oraz kontrolowania zamówień.
Panel Kontrahenta Basco 2 pozwala na ograniczenie czasu pracy osób odpowiedzialnych za bezpośrednią obsługę zamówień w Państwa firmie. Dokonanie zakupów jest możliwe bez angażowania pracowników.
Panel Kontrahenta B2B umożliwia wgląd we wszystkie dane, co pozwala w szybki sposób kontrolować aktualny stan zamówień, reklamacji czy innych zgłoszeń. Wszystkie procesy dokonują się automatycznie i skutecznie.
Przejdź do Panelu KontrahentaZalety korzystania z Panelu Kontrahenta

Automatyzacja
działań

Obniżenie
kosztów

Kontrola
procesów

Komfort
zamawiania

Usprawnienie
płatności

System działa
24h na dobę
Jak korzystać z Panelu Kontrahenta Basco 2
W trzech prostych krokach
1Utworzenie indywidualnego konta w Panelu Kontrahenta Basco 2
Zgłoś się do Działu Handlowego Basco 2:
handlowy@basco2.pl lub telefonicznie pod numerem +48 17 583 14 91 i podaj adres a-mail, w celu utworzenia indywidualnego konta klienta.
Odbierz e-mail potwierdzający rejestracje konta w systemie.
handlowy@basco2.pl lub telefonicznie pod numerem +48 17 583 14 91 i podaj adres a-mail, w celu utworzenia indywidualnego konta klienta.
Odbierz e-mail potwierdzający rejestracje konta w systemie.
2Logowanie do systemu
Wejdź na stronę basco2.pl. Kliknij w zakładkę Panel Kontrahenta. W panelu wpisz indywidualne dane do logowanie (login i hasło) otrzymane w pierwszym mailu potwierdzającym rejestrację konta w panelu.
3Praktyczne korzystanie z systemu – benefity.
Po zalogowaniu do Panelu Kontrahenta otrzymasz możliwość:
- przeglądania towarów,
- składania zamówień i zapytań ofertowych,
- monitorowania własnych płatności,
- zapoznania się z aktualnymi promocjami,
- weryfikacji własnych danych,
- wszystkie towary posiadają opisy, zdjęcia, rysunki techniczne i instrukcje obsługi. Załączone są także cenniki.